Om man inte blir hyllad så blir man dissad eller tvärtom!

Idag är dagen då vi ska presentera våran första gästbloggare det är en god vän till kalle hon heter Emma Eriksson! men oscar är lite lätt emot det för att han blev lite lätt dissad av emma i inlägget... Men kalle tycker inte att det spelar så stor roll för han blev hyllad:D. Oscar har ju desutom blivit dissad en till gång idag! När Oscar skulle ner till shopen så sa kattis att hon skulle komma ner men lilla oscar fick vänta där glatt utomhus i 22 minus i 3 timmar det Oscar inte tänkte på var att dörren var öppen in till värmen. ...Ne nog med skitsnack över till verkligheten som ligger oss så mkt närmre än vad ni tror! 


Ladys and gentleman we are now about to present to you our guest (blogger) the cop Emmmmmmmaaaaa Erikssssssssoooooonnnnn! YEAH YEHA YEHAAAAAHHH!!!!!

Tjingelipling folket!
Det är jag, Emma ”lila” som har fått den stora äran att dyka upp här och gästblogga! Känns som en ära! Eller var det bara jag som kunde tänka mej att ställa upp kanske? HAHA och svar på den frågan finns det väl bara två som har och det e Kalle och Oscar ;) På tal om dom! Vem av dom känner jag? De påstår att jag kan ha träffat Oscar men det vet jag inte riktigt om jag har, Emma är dålig på både namn och utseende om inte personen e sjukt heet vill säga, som Kalle! <3 Kalle e min hunk som jag har stått ut med i två säsonger, vilket varit de två bästa vintrarna i mitt liv, gosigare mysigare människa får man leta efter, -Anser jag själv! Jag har sjukt många roliga minnen med Kalle men för att bara ta några kan jag nämna den gången vi blev så JÄVLA osams! Nu ser jag ganska kul på den händelsen men fy fan va sur, arg, besviken och förbannad jag var när vi va osams! Just nu vet jag inte varför vi blev osams, kommer du ihåg Kalle? Men osams blev vi och det var tjafs och sen var vi griniga på varandra, kan ju tillägga att vi bodde ihop i Trysil där vi säsongade vägg i vägg med varandra! Men det gick ganska snart över och vi pratade ut, eller vi försökte! Vi gjorde mer som barn gav varandra en kram och sen fortsatte vi leka!

Kalle ville inte ha med denna bild men ni kan tänka er att det ska vara en här.

Men nog med tråkigheter, för det gick ju över på typ en vecka:P Roliga minnen jag har med Kalle är betydligt fler! Han kan ringa och berätta de mest sjuka sakerna, han kan få för sig att göra de mest sjuka sakerna men han är också en riktig rolig guldklimp i skattkistan! Som den gången i vintras när han skulle laga kvällsmat till 3pers. Då tillagades det mat så att han åt samma ris i typ en vecka och vi alla tre åt samma mat vid tre tillfällen! Kalle gjorde 60 fiskpinnar och typ 10 DL okokt ris!


 

Men det var jättegott! En annan sak som iaf jag och han lär tycka är kul (han kanske skäms?) är iaf den eviga fis-tävling som vi har! Snabbt och enkelt förklarat var det fis på G så sprang man in i den andres rum! SKITKUL när man är där! :)

Nog pratat om Kalle faktiskt! Nu måste jag ju skryta om vem jag är som har äran att skriva här och inte minst ha äran att ha killen ovan nämnd som min vän! Även om vi bor långt ifrån varandra och inte ses ofta och inte hörs jättemycket som tycker jag allt att vi är väldigt tajta! När vi pratar med varandra känns det som igår vi hördes eller sågs! Snart är det ett år sedan vi flyttade in under samma tak för några månader och bo ihop kommer vi väl antagligen inte göra förens vi gifter oss eller vi sitter på hemmet och ruttnar ikapp.. Jag är iaf den galna tjejen som tog tag i livet och sökte jobb som skidlärare i Trysil efter studenten och det är ett beslut jag inte ångrat i livet någonsin! Där har jag mött vänner som jag hoppas att jag behåller länge i livet! Första säsongen byggde mkt på att Kalles kompis Robban ringde mej och frågade vad det blev för mat och sa att han var hungrig och Kalle följde ofta med ner och gjorde sällis :) Inte lika åpen som andra! Andra säsongen så hamnade vi tillsammans i ett klockrent boende som man självklart tröttnade på efter ett par månader! Men nu i efterhand så var det en grym vinter! Och det blev ju då också min sista helsäsongsvinter eftersom jag inte helt oväntat fick ett mejl (svaret var oväntat) där det i princip stod att jag skulle packa ihop mitt liv i den lilla mysiga hålan Tidaholm och flytta 90 mil norrut och bosätta mej i Umeå där nu studier pågår till mina STÖRSTA drömmars dröm! Polis!

BILD 3 (strl 200)

Att få gästblogga är som sagt en ära och hoppas på att få göra fler gånger! Annars så finns min blogg http://emmabloggarfaktist.blogg.se

Xoxo/ lila

 

Bilden med fiskpinnar och gigantiskt med ris som kalle tillagade.

Gästbloggaren även kallad "tjejen som dissade oscar"! En snygg tjejkompis som kanske vill gå på date?

 

Dagens: Två flugor är bättre än en smällare!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Emma is the shit! Tjejen bredvid är ju lika bra hon haha :)

2009-12-19 @ 12:58:51
URL: http://www.binabus.se
Postat av: Karloscars

Sabina du har en date som kan bli ett magiskt ögonblick!

2009-12-20 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0