Nu dansar chillenarna på borden!

Så det har varit ett tag sen vi skrev men nu har katos hjärta kommit till liv. Fast det låter inte så positivt vi säger istället nu har seglet hissats upp, nu har soperna slängts, nu har ölen öppnats, nu har liften tagit oss upp, nu har grodan äntligen hoppat, nu är bastun varm...ja ni förstår principen

Varför varför varför ja det kan man ju fråga sig och svaret kommer nog inte bli bättre av att man ställer frågan varför så varför ställa frågan varför och istället säga därför ...var det introt kom ifrån det vet inte ens gud som har koll på alla och med tanke på gud så kom det en liten disskution i morse.


Oscar och Kalle har en teori om att vi nog inte e menade till att ha flickvänner. Gud satte nog oss på singellistan genom hela livet. Han tänkte säkerligen på homolistan också. Vi e lite homo fast inte så mkt homo att förtjäna att var på listan. Han tänkte säkerligen på bisexuell- listan också men vi är nog nånting mellan alla dessa alternativ. Det alternativ som man kallar singel.
Så vad har mer hänt ...vi har varit på en mycket skön askul nyårs fest med folk från hela fjället (ca 100 pers på hybel). Jäklar vilken fest det var!!! Kan ju inte vairit kul å vakna upp i det boendet dagen efter men tackar för allt allihopa det var svin kul!!!Gott nytt år och god fortsättning! lr old school grått nytt hår elle flott nytt sår och snodd bosättning!
Men det är inte bara den festen som har visat sig för ngn vecka sen var vi ute på ett ställe i hemsedal! Lite för mkt från baren e ju ingen nyhet. Oscar som "bara" e 21 kom in på ett 23 ställe. Vakten sa självklart till Oscar och peter (han som går hem med pojkar) å lugna ner sig efter att de nästan vällt en soffa. Vanligtvis brukar man ju bli lite rädd och lugna ner sig och be om ursäkt för vad som har hänt för att inte bli utslängd men inte Oscar. Han frågade istället vakten som var från norge "Varifrån skåne kommer du?" ingen hit...
Nyårslöften!
Jaha då va det 2010 och nyårslöftn har sagts!
- jag ska diska varenda gång jag har ätit efterrätt!
- jag ska bli mkt längre i år!
- jag ska äta snö när jag gjort kortväng
- jag ska slicka modens håriga bröst varje gång jag är ute!(peter)
- jag ska aldrig mer kalla madde för madde utan maggan!
- jag ska gå på kinesiska muren upp och ner!
- jag ska införa en ny lag i sverige!
- jag ska fiska upp en blåval i östersjön med ett metspö!
- jag ska skeda med en sked!
det här var ju bara några löften vi snappade upp under kvällen!
Under kvällen så fick några utav åre killarna nya smeknamn:
Lars som skulle basta med sina vänner fick namnet Läderlappen och det är inte för att han är någon sorts superhjälte
Åre killarna satt ute i sin stuga i skogen och skulle dra en bastu! när alla sitter i bastun och njuter med en kall öl i handen och lite nötter i en skål brevid så stiger Lars(läderlappen) in iförd läderstring och flaschade sina nuts där av namnet!
Åre peter fick sig också ett nytt namn men det får ni lista ut själva med lite hjälp: säg "bergstrand" 10 gånger snabbt och när ni listat ut det så kan ni lägga till glenn före!
pallar vi läsa igenom inlägget innan ni får läsa? NEJ...
Dagens: Dagens behöver inte alltid vara en dagens utan det kan även vara gårdagens och ibland morgondagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0