En liten myhjärna kan fortfarande fungera lika bra som en stor elefanthjärna!

Jaha , då sitter man här i Sun Peaks, Kanada, två säsonger efter det gyllene blogg året då blondin bella och hela gänget stod helt stilla , flaggorna var hissade och kungen nykter!
Kalle, vart du nu än håller hus i världen så vet jag att jag att i detta läge bryter jag mot den gyllne regeln att blogga utan dig! Även om det kanske inte är någon regel så är det någon sorts karma eller guideline. Det är svårt att komma på vad man ska skriva MEN en sak är jag säker på och det är att svenskan blir så otroligt mycket lättare och korrekt än när två hönshuvuden som oss sitter och ska föra ner våra tankar på ett dokument!
Det jag vill säga här idag iaf är att vi hade ett konkret mål:
Att bli inbjudna till "Vakna med The Voice"! OCH Vi ger fan inte upp!!!
(För er som är lite bakom "Nutid", innbär detta att "Vakna med The Voce" är ett TV/radioprogram där en mängd svenska kändisar blir inbjudna och VIKTIGT att tillägga bl.a. bloggare blir inbjudna!
Tack och Adjö massor med SNÖ!
Dagens: Hur vet fåglarna vilka ledningar dem kan sitta på? (Toves fråga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0